دانی آلوس: مسی کارها را آسان تر می کند؛بازی کردن درکنار مسی آرامش بخش است
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

 

مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به اهمیت حضور مسی در بارسا اشاره کرده و گفته که حضور مسی باعث می شود تا بارسایی ها با خیال راحت به زمین بروند

سایت گل- دانی آلوس مدافع برزیلی بارسلونا هم زبان به تمجید از لیونل مسی گشوده و در پایان دیدار تیمش مقابل گرانادا که با برتری 1-2 تیم کاتالان به پایان رسید، از این ستاره آرژآنتینی تحسین کرده

مسی در این بازی هردو گل تیمش را به ثمر رساند تا سیصد و سیصد و یکمین گلهایش با پیراهن بارسا را جشن گرفته و تیمش به سه امتیاز این بازی سخت دست یابد.

در پایان این مسابقه دانی آلوس درگفتگو با وب سایت رسمی بارسلونا اعلام کرد که هیچ شکی در توانایی های خیره کننده مسی ندارد. این مدافع 29 ساله برزیلی گفت:« بازی کردن در کنار مسی به تو آرامش زیادی می دهد. او کاری می کند که اوضاع آسان تر شود.»

مسی در حال حاضر در رقابت های این فصل لالیگا 37 گل برای بارسا زده و بارسلونا با این برد در حال حاضر با 15 امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا قرار گرفته.

در پایان این بازی جوردی آلبا هم در تمجید از مسی گفت:« خیلی خوب است که مسی توانست در بازی با گرانادا به تعداد گلهایش اضافه کند. تیم هم نکته مهمی است. شنبه شب ما خیلی تلاش کردیم ولی در نهایت سرنوشت بازی توسط مسی رقم خورد. مسی حالا 301 گل برای بارسا زده.»

بارسلونا در حال حاضر و در 24 بازی ای که در لالیگا انجام داده 65 امتیاز کسب کرده و چهارشنبه در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه میلان به میدان خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 14:43 | nika messi |